In deze rol word je onderdeel van een team van vijf Quality Coördinators, elk met een eigen klantenportfolio binnen de Healthcare. Jij bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw klanten. Daarnaast fungeer je als schakel tussen verschillende afdelingen Collega’s zullen bij jou aankloppen wanneer ze voor uitdagingen staan, aan jou de taak dit oplossingsgericht op te pakken. Verder houd je je bezig met:
- Het bieden van ondersteuning bij interne en externe audits voor certificeringen zoals ISO 13485 en GDP.
- Het beheren en onderhouden van documentatie in systemen zoals ISO 13485, SharePoint en SAP.
- Het opstellen van KPI’s en het geven van werkvoorschriften voor het monitoren van kwaliteitssystemen.
- Het werken aan compliance, het onderzoeken van kwaliteitsfouten via root cause analysis en het identificeren van risico’s via risicoanalyses.
- Het afstemmen met andere afdelingen voor goedkeuringen en informatievoorziening, waarbij je alles en iedereen goed in de gaten houdt.
Het team bestaat uit vijf Quality Coördinators, twee Administratieve Medewerkers, een Trainingscoördinator en staat onder leiding van de Quality Manager. Het zijn allemaal collega’s uit verschillende landen en culturen, de voertaal is Engels.